یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ساعت ۹:۳۷
گزارش تصویری

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و گرامی داشت شهید طیبی در روستای روئین

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران او و گرامی داشت سالروز شهادت اولین نماینده شهرستان اسفراین شهید محمدحسن طیبی در مسجد روستای روئین و در جوارامامزاده سید اسحاق بن موسی بن جعفر(ع) و با حضور مسئولین شهرستان و اهالی روستا برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و گرامی داشت شهید طیبی در روستای روئین,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک ازاسفراین، امام جمعه شهر اسفراین در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید طیبی با بیان این که این حادثه باعث وحدت و یکپارچگی ملی ایرانیان شد، افزود: این حادثه نه تنها منجر به فروپاشی نظام نشد بلکه عزم و اراده مردم را در مقابله با دشمنان نظام اسلامی راسخ کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: تکلیف مسئولین و مردم در برابر شهدا بسیار سنگین است و ادامه راه و سیره شهدا تکلیف ماست .

وی خاطرنشان کرد: ما باید  ولایت مداری ، شجاعت، مردمی بودن و سعه صدر  که از ویژگی‌های شهدای هفتم تیر است را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد جواد طیبی فرزند شهید محمد حسن طیبی نبز در این مراسم  به ویژگی‌های بارز این شهید اشاره داشت و گفت: شهید طیبی در دوران خدمت خود نقش بسیار مهمی را در جهت خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند ایفا کردند.

آیت‌الله بهشتی به همراه ۷۲ یار باوفایش در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ با انفجار بمب در جلسه حزب جمهوری اسلامی ایران توسط عناصر کوردل و ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

گفتنی است  اجرای سرود" سلام فرمانده" توسط کودکان و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای رویین  در ادامه این مراسم برگزار شد.

 


 


 


 


 


 


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک