جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۵۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ساعت ۱۴:۴۲
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

فناوری نوین ، خلاقیت، نوآوری و استفاده از تحقیق و توسعه از ارکان اصلی اقتصاد دانش بنیان است

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب، بیان داشت: فناوری نوین ، خلاقیت، نوآوری و استفاده از تحقیق و توسعه از ارکان اصلی اقتصاد دانش بنیان است.
فناوری نوین ، خلاقیت، نوآوری و استفاده از تحقیق و توسعه از ارکان اصلی اقتصاد دانش بنیان است,خراسان شمالی+بجنورد+حسین اکبری+سپاه+دانش بنیان

به گزارش پایگاه خبری بجنا، حسین اکبری جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در نشست بصیرتی با کارکنان سپاه شهرستان بجنورد ضمن تبریک روز ارتش و فراررسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین عوامل حفظ و ماندگاری سپاه پاسداران، معنویت است.


وی افزود: شهدا با تاسی از سیره اهل بیت و ولایت و افزایش معنویت در خود به درجات بالا رسیدند، که سرآمد آنان شهید حاج قاسم سلیمانی است.


جانشین فرمانده سپاه  حضرت جوادالائمه(ع)، خدمت به مردم را وظیفه اصلی سپاه دانست و افزود: مسئولیت و جایگاه ها اعتباری بوده و مهم خدمت به مردم است و سپاه با تکیه بر اصل اخوت و برادری و استفاده از عامل معنویت، خادم و خدمتگزار مردم است.


اکبری اضافه کرد: در حال حاضر  جنگ اراده ها است و بسیج با تبیین درست وقایع و اتفاقات و مبتنی بر سیره شهدا و ولایت به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی است.


وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب، بیان داشت: فناوری نوین ، خلاقیت، نوآوری و استفاده از تحقیق و توسعه از ارکان اصلی اقتصاد دانش بنیان است.


اکبری خاطر نشان کرد: با خرید کالای ایرانی و عدم توجه به تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب و تفکر قالب جامعه ، می توان به اقتصاد و تولید ملی کمک شایانی کرد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک