سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ساعت ۱۱:۴۹
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان خبر داد:

اعلام آمادگی شرکت آلومینای جاجرم برای همکاری در پروژه های سدسازی خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از اعلام آمادگی شرکت آلومینای جاجرم برای همکاری در پروژه های سدسازی این استان خبر داد.
اعلام آمادگی شرکت آلومینای جاجرم برای همکاری در پروژه های سدسازی خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری جاجرم ، سید عقیل مرتضوی با اشاره به اینکه کمبود منابع آبی یکی از چالش های اساسی در این استان است، گفت: در حال حاضر شرکت آلومینای جاجرم ۲.۵ میلیون متر مکعب آب از چاه های شهرستان جاجرم برداشت کرده و برای این صنعت استفاده می کند.

وی با بیان اینکه استفاده از پساب یکی از راه های جلوگیری از مصرف آب باکیفیت چاه های زیرزمینی این استان است، اظهارکرد: اما در این شهرستان هنوز سیستم فاضلاب راه اندازی نشده و پساب تولید نمی شود.

مرتضوی افزود: به این شرکت اعلام شده که برای تهیه آب مورد نیاز یا باید به دنبال ایجاد تصفیه خانه و تولید پساب باشند، یا آب از چاه های کشاورزی خرید کنند و یا اینکه در پروژه های سدسازی به این شرکت کمک کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا طی مذاکرات انجام شده این شرکت آمادگی خود را برای همکاری پروژه های سدسازی در این استان اعلام کرده است.

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک