سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۴:۱
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

یک مدیر کارخانه آلومینای جاجرم به اتهام فساد مالی دستگیر شد

حجت الإسلام رضا براتی زاده با اشاره به خبر دستگیری یکی از مدیران میانی کارخانه آلومینای جاجرم به اتهام ارتکاب جرائم مالی، جزئیاتی از نحوه شکل گیری و بروز سوء جریان مالی در این کارخانه را تشریح کرد.
یک مدیر کارخانه آلومینای جاجرم به اتهام فساد مالی دستگیر شد,

 به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حجت الإسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در این رابطه گفت:  متعاقب گزارش واصله ، در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب جاجرم و در یکی از شعب بازپرسی دادسرای این شهرستان مطرح رسیدگی است.

وی اتهام فعلی انتسابی به متهم را در حال حاضر تدلیس در معاملات دولتی و ارتشاء عنوان و  تصریح کرد: متهم در جریان خرید تعداد 160 دستگاه کولر گازی فاقد شناسه کالا برای تقویت  سیستم سرمایشی شرکت آلومینای جاجرم، مبلغ 77 میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان پورسانت و در واقع رشوه از  دو متهم در خارج از استان دریافت کرده  است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از کشف و توقیف 20 عدد سکه تمام بهارآزادی و مقادیری نیم سکه از محل کار و منزل متهم خبرداد و بیان کرد:  منابع تأمین وجوه جهت خرید این مقدار سکه و صحت و سقم ادعای متهم مبنی بر اینکه با سرمایه متعلق به خود این سکه ها را خریداری کرده در دست بررسی قرار دارد.

مقام عالی قضایی استان با اشاره به دیگر اتهامات منتسب به متهم از جمله نگهداری مشروبات الکلی خارجی اظهارکرد: در بازرسی از منزل متهم سه بطری مشروبات الکلی خارجی و نیز 9 عدد مهر ساختگی و برخی اسناد و فاکتورهای مجعول نیز کشف و توقیف شده است.

وی با اشاره به اقرار صریح متهم در خصوص اتهامات «تدلیس در معاملات دولتی» و« ارتشاء»  از صدور قرار بازداشت موقت و  همچنین تداوم  تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل و ایادی مرتبط با این پرونده خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن هشدار به کسانی که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی و با وجود تحریم های ظالمانه ی  دشمنان نظام و انقلاب با ارتکاب جرائم مالی موجبات تضییع حقوق عامه را فراهم می سازند، گفت: یقینا به  این قبیل جرائم با دقت و قاطعیت و البته با سرعت رسیدگی و بدون اغماض و مماشات با مرتکبین جرائم برابر قوانین و مقررات  برخورد خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع افکار عمومی و رسانه ها خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک