چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ساعت ۱۳:۴۵

ورود دادستان عمومی و انقلاب جاجرم به موضوع سد معبر توسط اصناف

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم با اشاره به نقش مدعی‌العموم در صیانت از حقوق عامه از ورود جدی و پیگیری دستگاه قضایی در راستای رفع مشکل سد معابر خبر داد.
 ورود دادستان عمومی و انقلاب جاجرم به موضوع سد معبر توسط اصناف,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، فدوی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی موضوع سد معابر عمومی توسط برخی اصناف و کسبه را بعنوان یکی از معضلات مهم اجتماعی برشمرد و با تأکید مضاعف بر ضرورت پیگیری‌های مستمر از سوی دستگاه‌های مسئول به ویژه شهرداری تا حصول نتیجه مطلوب بیان کرد: متاسفانه این مسأله به لحاظ تعدد و تکثر مصادیق آن به یک معضل جدی تبدیل شده که علاوه بر ایجاد موجبات تعدی و تعرض به حقوق شهروندان و دیگر کسبه، مطالبات قانونی و بحق مردم را از دستگاه‌های ذی ربط در پی داشته است.


وی با احصاء موارد و مصادیق بروز این مشکل در شهرستان جاجرم از عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد جدی با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط در این رویداد اعم از مدیران مرتکب ترک فعل و دیگر عوامل مؤثر در شکل گیری این معضل  خبر داد.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک