چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ساعت ۱۰:۹
امام جمعه بخش سنخواست:

سبک زندگی اسلامی باعث آرامش و ترقی جامعه می شود

امام جمعه بخش سنخواست با بیان اینکه داشتن سبک زندگی اسلامی باعث آرامش و ترقی جامعه خواهد شد، گفت:فرهنگ عمومی مورد نظر اسلام متکی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده و فرهنگ عمومی جامعه نشات گرفته از معارف الهی است.
سبک زندگی اسلامی باعث آرامش و ترقی جامعه می شود,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه شهر سنخواست در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر سنخواست گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی به خاطر عدم گسترش فرهنگ اسلامی است.

وی بر ترویج فرهنگ عمومی جامعه تاکید کرده و بیان داشت: داشتن سبک زندگی اسلامی یکی از راه های رساندن فرهنگ عمومی جامعه به سطح متعالی است.

امام جمعه سنخواست با بیان اینکه مسئله فرهنگ از ضروریات جامعه اسلامی بوده  و آنقدر مهم است که مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر مسئله فرهنگ تاکید کرده و یکی از بند ها اختصاص به فرهنگ دارد، گفت: تعالی و غنای فرهنگ به سرچشمه آن مرتبط است و داشتن سبک زندگی اسلامی باعث آرامش و ترقی جامعه خواهد شد .

 علی اصغر شکوری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهر سنخواست ضمن گرامیداشت روز سیزده و چهارده آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ عمومی مورد نظر اسلام مبنی و متکی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی است و فرهنگ عمومی جامعه نشات گرفته از معارف الهی است و افراد در چهارچوب دینی و قوانین وحیانی می تواند به آرامش دست یابد.

 شکوری  افزود: اهم وظایف این شورا شامل، برنامه‌ریزی و هدایت فرهنگ عمومی ، تجزیه و تحلیل شرایط و جریانات فرهنگی  است و این شورا  موظف است زمینه ارتقا و تعمیق فرهنگ عمومی را فراهم آورد .

در پایان جلسه از تمام اعضا تقدیر و تشکر به عمل آمد  و همه اعضا مکلف شدند آسیب های اجتماعی سطح جلگه سنخواست احصاء و در جلسه مطرح شود تا ارائه راهکار انجام گیرد. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک