چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ساعت ۱۱:۱۰
فرمانده سپاه شهرستان جاجرم خبر داد؛

کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف سپاه شهرستان جاجرم

فرمانده بسیج ناحیه جاجرم از ارائه بیش از هزار عنوان فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبر داد.
کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف سپاه شهرستان جاجرم,

سرهنگ بهمن حیدری، فرمانده بسیج ناحیه جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم، از ارائه بیش از هزار عنوان فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبر داد.

وی افزود: یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری کمک به کاهش آسیب اجتماعی (کاهش طلاق کاهش اعتیاد افزایش ازدواج افزایش فرزندآوری عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر) است که از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ابراز داشت: معاونت اجتماعی ناحیه بسیج با همکاری فرمانده پایگاه های بسیج در شش ماه اول سطح پایگاههای شهرستان جاجرم به ارائه بیش از ۵۹ کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ۳۳ مسابقه فرهنگی و ورزشی، ۱۸۳ تولید محتوا، ۱۵ کار خلاقانه و مبتکرانه، با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله پرداختند.

فرمانده ناحیه جاجرم بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقاء سلامت محله تاکید کرد.

وی گفت: رویکرد سپاه شهرستان در راستای کار در محلات طرح کرامت با استفاده از پتانسیل های خود محلات و فرصت های موجود در محله با یک برنامه‌ریزی بلندمدت و تاثیرگذار است.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک