چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ساعت ۱۱:۳۶
گزارش تصویری؛

بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شرکت آلومینای ایران

به مناسبت هفته دولت تعدادی از پروژه های شرکت آلومینای ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شرکت آلومینای ایران,بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شرکت آلومینای ایران

به گزارش پایگاه خبری جاجرم همزمان با هفته دولت تعدادی از پروژه های شرکت آلومینای ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم که با حضور امام جمعه ،فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، رئیس و اعضای شورای شهر جاجرم و مدیرعامل محترم و تعدادی از مدیران شرکت آلومینا صورت گرفت ، پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی و ساختمان آزمایشگاه شمش این شرکت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلووات شرکت آلومینای ایران با هدف استفاده از انرژی تجدیدپذیر و صیانت از محیط زیست در شرکت آلومینا تعریف گردیده، این پروژه در نیمه دوم سال۱۳۹۹ آغاز و مطابق برنامه و پس از یکسال مورد بهره برداری قرار گرفت، مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۴.۰۰۰میلیون ریال می‌باشد.

همچنین ساختمان آزمایشگاه شمش که با هدف تامین زیرساخت برای کنترل کیفیت شمش آلومینیوم تولیدی این شرکت تعریف شده است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 این پروژه نیز در نیمه اول سال ۹۹ آغاز و پس از گذشت یک  سال افتتاح گردید.مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۰۰.۰۰۰میلیون ریال و میزان اشتغالزایی آن در طول مدت اجرا ۱۰ نفر بوده است.

همزمان با افتتاح پروژه‌های مذکور کلنگ‌زنی فاز اجرایی واسطه سنگین ( هوی مدیا ) شرکت آلومینای ایران نیز صورت گرفت، این پروژه نیز با هدف حذف کلسیت، دولومیت و کائولینیت به منظور کاهش مصرف سود سوز آور و قطعات یدکی تعریف شده است. مبلغ سرمایه‌گذاری این پروژه ۸۲۵.۰۰۰ میلیون ریال می باشد

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک