چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ساعت ۱۳:۵۶

پویش من رای می دهم در شهرستان جاجرم

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: در آستانه فرا رسیدن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا، پویش من رای می دهم توسط پایگاه خبری اخبار جاجرم راه اندازی شد.
پویش من رای می دهم در شهرستان جاجرم ,

  علی اصغر شکوری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، پویش «من رأی می‌دهم» در شهرستان جاجرم  راه‌اندازی شد.این پویش توسط پایگاه خبری جاجرم به مدیریت مهدی تقی زاده راه اندازی شده است و در این پویش هنرمندان ،جامعه فرهنگی هنری و اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند .

شکوری  افزود: پایگاه خبری جاجرم  از پایگاه های فعال خبری محسوب می شود که فعالیتهای فرهنگی هنری متنوعی را انجام داده است و در این برهه از زمان  جامعه فرهنگی هنری به تبعیت از فرامین و منویات  مقام معظم رهبری در راستای حضور حد اکثری و انتخابی فرد اصلح با تمام توان به صحنه  آمده  و ضمن به نمایش گذاشتن همبستگی ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش «من رای می‌دهم» در بین جامعه فرهنگی هنری و مردم شهرستان جاجرم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصاویر خود به شماره 09379414886 و یا آی دی پایگاه خبری اخبار جاجرم در این پویش بزرگ شرکت کنند.

شایان ذکر است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک