پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۰:۱۶
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی:

۴۰۰ فقره پرونده بازسازی مناطق زلزله زده در خراسان شمالی تشکیل شد

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ۴۰۰ فقره پرونده برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده استان تشکیل شده است.
۴۰۰ فقره پرونده بازسازی مناطق زلزله زده در خراسان شمالی تشکیل شد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم  «علی روحانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: برای بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در دستور کار بوده و انجام می شود اما  تسهیلات بازسازی هنوز مصوب نشده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: پرداخت تسهیلات بازسازی به خسارت دیدگان از زلزله معطل تصویب آن در تهران است و در این زمینه پیشنهاد ما پرداخت دست کم 100 میلیون تومان به ازای هر واحد خسارت دیده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی مناطق زلزله زده تشکیل شده و در این زمینه تلاش داریم تا به تشکیل پرونده ها سرعت بخشیم.

روحانی درباره آواربرداری از مناطق خسارت دیده هم گفت: این اقدام توسط سه اکیپ و با استفاده از ماشین آلات این بنیاد در حال انجام است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: آوار برداری، تهیه نقشه و صدور پروانه برای این مناطق به صورت رایگان انجام می شود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر ساعت 3.34 دقیقه بامداد روز دوشنبه (27 اردیبهشت ماه) مناطقی از جنوب خراسان شمالی و شهرهای سنخواست، آشخانه و گرمه و جاجرم و روستاهای اطراف را لرزاند که بیش از هزار و 300 واحد مسکونی روستایی در این مناطق آسیب دید.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک