پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۰:۸
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم:

کاروان هنر و همدلی در مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: کاروان هنر و همدلی روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان های گرمه و جاجرم در مناطق زلزله زده به هنرنمایی پرداخت.
کاروان هنر و همدلی در مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم ,
علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در گفتگو با پایگاه خبری جاجرم اظهار داشت: گروه ققنوس با همکاری گروه نارین به کارگردانی «انسیه حاجی زاده» و تهیه کنندگی «محمد مهدی شاهی پناه» با اثر نمایشی طنز «عصر شدید» برای اهالی  مناطق زلزله زده در قالب عصر فرهنگی هنرنمایی کردند.
 
وی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن نیز در قالب کاروان قرآنی متشکل از «صادقی»، «معینی» و «میرابی» از دیگر برنامه هایی بود که روز گذشته توسط اهالی فرهنگ و هنر برای مردم مناطق زلزله زده هم چون روستای شورک و قره چه رباط اجرا شد. 
 
شکوری  هم چنین به هنرنمایی گروه ققنوس به سرپرستی «مهدی فخرانی» با اجرای نمایش «گیتاریست» اشاره کرد و گفت: فراهم آوردن نشاط و شادابی و نشاندن لبخند بر لبان مردم  روستاهای زلزله زده از اهداف شکل گیری این حرکت فرهنگی  بود. 
 
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا با اهدای 200 عنوان کتاب، قصه گویی برای کودکان و نوجوانان  در کنار نشست های آشنایی با سبک زندگی در راستای تقویت و تعالی  فرهنگ مردم این مناطق گام برداریم.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک