سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ساعت ۱:۵۰

اقدامات جهادی بسیج سازندگی در جاجرم

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: در دو سال گذشته شرایط بسیار سختی را از لحاظ وجود ویروس منحوس کرونا و همینطور مشکلات اقتصادی و یا بلایای طبیعی تجربه کردیم که با روحیه تعاون و همکاری و همدلی مردم با بسیج سازندگی ،توانستیم از این شرایط سخت عبور کنیم.
اقدامات جهادی بسیج سازندگی در جاجرم,

سرهنگ دوم  پاسدار اسماعیل محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی ابراز داشت: در دو سال گذشته  شرایط بسیار سختی را از لحاظ وجود ویروس منحوس کرونا و همینطور مشکلات اقتصادی و یا بلایای طبیعی تجربه کردیم که  با روحیه تعاون و همکاری و همدلی مردم با بسیج سازندگی ،توانستیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه  کارنامه بسیج سازندگی در گذشته درخشان بود ،امروز و در این برهه از زمان نیز بیش از پیش اهمیت وجود بسیج سازندگی برهمگان روشن شد گفت: با بسیج سازندگی می توانیم در مواقع بحران، کشور را به راحتی اداره کنیم و این مهم فقط و فقط توسط بسیج شدن آحاد مختلف مردم امکان پذیر است.

محمدنیا افزود: چندین رزمایش کمکهای مومنانه در سرتاسر کشور عزیزمان ایران که به دستور مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)راه اندازی شد برگ زرینی در جمهوری اسلامی رقم زد که در نوع خودش در دنیا و همینطور در تاریخ بی نظیر بود.

وی با اشاره به اقدامات یک ساله بسیج سازندگی شهرستان جاجرم اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات به وجود آمده در این خصوص، بسیج سازندگی اقدامات موثری را در زمینه های گوناگون انجام داد که نقطه عطف این فعالیت ها تولید و توزیع 164 هزار عدد ماسک به ارزش ریالی یک میلیارد و ششصد و چهل میلیون ریال بود.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه بیش از 32 مرحله ضدعفونی معابر شهری و روستایی انجام شد گفت: بسیجیان شهرستان از خود گذشتگی کردند و 60 مرحله  با حضور در بیمارستان و درمانگاه ها به ضدعفونی  پرداختند.

وی با اشاره به رزمایش کمک های مومنانه ابراز داشت: بیش از ده هزار بسته ارزاق معیشتی به ارزش  بیست میلیارد ریال  به خانواده های نیازمند شهرستان اهدا شد.

سرهنگ محمدنیا ادامه داد: تعداد 70 راس احشام به کمک خیرین خریداری و ذبح و در بین نیازمندان توزیع شد و در حوزه توزیع  غذای گرم بین نیازمندان از سال گذشته تا کنون هشتاد و پنج هزار پرس غذا به ارزش شش میلیارد و ششصد میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی در ادامه افزود: واریز کمک مالی برای  هفت خانواده دچار مشکل شده به واسطه کرونا، تهیه 4900 بسته پک وسایل بهداشتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال، تهیه و تولید 300 عدد گان و تهیه و تولید 600 عدد شیلد جهت استفاده پرسنل پرتلاش کادر درمان، خرید مایحتاج افراد سالمند و خانواده های درگیر کرونا، توزیع 40 هزار عدد نان در بین نیازمندان، تبلت برای دانش آموزان و تهیه و توزیع درسنامه برای دانش آموزان نیازمند با کمک بسیج فرهنگیان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با بیان اینکه در خصوص عرصه عمرانی هم کار های خوبی از جمله ساخت مسکن ،ساخت سرویس بهداشتی و حمام صورت گرفته است ابراز داشت: 10 باب منزل مسکونی برای محرومین ساخت، مرمت و بازسازی شده است.

وی گفت:  تعداد 535 بسیجی در قالب 70 گروه جهادی در یک ساله گذشته در عرصه های مختلف بسیج سازندگی که تعدادی از آن را نام بردیم شرکت و فعالیت کردند.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک