سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ساعت ۹:۴۶

بازدید مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از دهستان هدف مانه و سملقان

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از روستاهای محروم واقع در دهستان شیرین سو مانه و سملقان بازدید کرد .
بازدید مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از دهستان هدف مانه و سملقان,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، سرتیپ پاسدار مصطفی ربیعی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به  همراه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  از پروژه‌های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان شیرین سو بخش مانه در شهرستان مانه و سملقان بازدید کردند.

سردار ربیعی در خلال این بازدیدها اظهار داشت: سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هست، باعث افتخار است که در دور افتاده ترین مناطق کشور اقدامات تحولی بسیار خوبی در حوزه های تربیتی، عمرانی و فرهنگی در حال انجام است.

 وی اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان شیرین سو، را خوب و تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: باید محرومیت زداییدر این منطقه رفع مشکلات آب و راه و در مرحله بعد تلاش جهت اشتغال زایی برای ساکنین این روستاها باشد.
 ربیعی ظرفیتهای خراسان شمالی را مناسب عنوان کرد و گفت: غنی ترین و مهمترین ظرفیت در هر منطقه نیروی انسانی آنجا است که باید فعال شود.
وی با اشاره به مشکل آب لوله کشی روستای حاج حسین که چند وقت قبل از آن در رسانه ها به غیزانیه خراسان شمالی یاد شده بود، ادامه داد: با بررسی هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که مشکل آب لوله کشی در این روستا باید با همت خود مردم حل شود چرا که زیرساخت فراهم است و فقط نیاز به دریافت امتیاز کنتور توسط خود مردم مطرح است.
سردار ربیعی در این سفر، از پروژه های ساخت راه روستایی، ساخت مسجد، خانه عالِم و مدرسه که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انجام شده بود بازدید کرد و در انتها نیز با حضور در یکی از مدارس محروم این دهستان، به دانش آموزان آن لوازم تحریر اهدا کرد.

انتهای پیام/ م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک