چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ساعت ۱۶:۳۲
شهردار بجنورد:

برای اولین بار در شهرداری بجنورد طرح نوغانداری اجرا می شود

شهردار بجنورد از اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد خبر داد گفت ؛ برای اولین بار در شهرداری بجنورد تولید پیله ابریشم باهدف افزایش درآمد زایی اجرا میشود.
برای اولین بار در شهرداری بجنورد طرح نوغانداری اجرا می شود ,

به گزارش عصر اترک، هادی زارعی شهردار بجنورد از اولین سایت تولید پیله ابریشم در شهرداری بجنورد خبر داد گفت ؛ برای اولین بار در شهرداری بجنورد تولید پیله ابریشم باهدف  افزایش درآمد زایی اجرا میشود.

  زارعی با اشاره به اینکه  اجرای بزرگترین طرح نوغانداری (کرم ابریشم)استان توسط شهرداری بجنورد اجرا میشود گفت: با توجه به شعار سال "جهش تولید"از سوی   مقام معظم رهبری این طرح در شهرداری اجرا شد.

وی تعداد جعبه های کرم ابریشم را ۲۶ جعبه برشمرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی پارکها و کاهش درآمد سازمان پارکها و در راستای ایجاد اشتغالزایی و افزایش درآمد این طرح صورت گرفت.

شهردار اظهار داشت :  مدت اجرای این طرح دو ماه است و با توجه به وجود درختان توت در سطح شهر و داشتن فضایی برای پرورش کرم ابریشم از سوله بحران شهرداری به صورت موقت   برای اجرای این طرح استفاده کردیم.

مهندس زارعی با بیان اینکه  این طرح با کمترین هزینه اجرایی شده است خاطرنشان کرد؛ میتوانیم  با بهره برداری از این پلیه ها به تعداد هر جعبه ۷ هزار تومنی بیش از ۴ میلیون درامد زایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک