جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ساعت ۱۷:۰
یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

تحریف کنندگان خط امام معتقد به ارتباط با غرب هستند

فاطمه بکرانیان گفت: عده‌ای مغرضانه در تلاشند که شخصیت امام‌(ره) را تحریف کنند و در خط و تقابل‌سازی با اندیشه و فکر ایشان هستند.
تحریف کنندگان خط امام معتقد به ارتباط با غرب هستند,

فاطمه بکرانیان، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، در رابطه با مصادیقی از تحریف خط امام (ره) اظهار داشت: عده‌ای مغرضانه در تلاشند که شخصیت امام‌(ره) را تحریف کنند و در خط و تقابل‌سازی با اندیشه و فکر ایشان هستند.

بکرانیان با بیان اینکه طبیعی است که عده ای از کاخ‌نشینان، عافیت‌طلبان، متحجران و مقدس‌مآبان در برابر جبهه‌ای که امام (ره) ساخته به پا خواسته اند، گفت:  این گروه به دنبال مسکوت گذاشتن و تحریف کردن خط اسلام ناب هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: مصداق تحریف خط امام (ره) کسانی هستند که بر این باورند و تحلیل می کنند که باید در سیاست، اصول و دیپلماسى تجدید نظر شود تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

وی اظهار داشت: این افراد معتقد هستند که شعارهاى تند و جنگ سبب بدبینى غرب و شرق نسبت به ایران و انزواى کشور شده است و اگر ما واقعگرایانه عمل کنیم، آنان با ما برخورد متقابل انسانى خواهند داشت و احترام متقابل به ملت ما و اسلام و مسلمین خواهند گذاشت.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره تحولی که انقلاب خمینی در دنیا ایجاد کرده، افزود: انقلاب ایران نماد پُرابهت، باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل جنایت‌کار است.

وی تسلیم‌ناپذیری، صیانت، پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن در مقابل دولت های متکبر و مستکبر را بخشی از خصوصیت شناخته شده انقلاب ایران خواند.

بکرانیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با ظهورش تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد، گفت: امام خمینی (ره)  از سال 42 در سخنرانیها، مخالفت خود را با موجوديت اسرائیل اعلام و لزوم محو این غده سرطانی را همواره گوشزد می کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هجدهم شهریورماه سال 94، که فرمودند رژیم صهیونیستی۲۵ سال آینده را نخواهید دید، گفت: انشاالله ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی مکانی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: طرح شعار" آمریکا و اسرائیل باید نابود گردد" مبتنی بر راهبرد عمیقی بوده که رهبری با توجه به آن راهبرد، آن را علنی مطرح کرده است.

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک