جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ساعت ۱۳:۲۳
یک کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت:

عبور از آرمان های والای اسلامی و انسانی، تحریف امام خمینی (ره) بشمار می آید

محمد جباری گفت: عبور از ارزش ها و آرمان های والای اسلامی و انسانی ، تحریف امام خمینی (ره) بشمار می آید .
عبور از  آرمان های والای اسلامی و انسانی، تحریف امام خمینی (ره) بشمار می آید,

محمد نجاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک درباره تحولاتی که انقلاب خمینی در دنیا ایجاد کرده است، اظهار داشت: امام (ره) بر اساس مبانی اسلام و به پشتوانه مردمی که پایبند اسلام بودند حرکتی را آغاز کرد.

وی معجزه امام(ره) و مقام معظم رهبری را شکستن ابهت پوشالی استکبار در مقابل چشم دنیا عنوان کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب با منطق درست همراه با استدلال اقناعی و با ایستادگی همراه با شجاعت، باور ملتها را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه انقلابی که امام خمینی (ره) رقم زد در قرن های بعد  منشاء تحولات عظیمی در دنیا شد، گفت: قطعا این حرکت ادامه خواهد داشت، چراکه امام با حرکت خود معادله جهانی که بین دو ابر قدرت آن زمان یعنی بلوک شرق به سرکردگی شوروی سابق و بلوک غرب به سرکردگی آمریکا تقسیم شده بود و بقیه عالم را خدمتگذار به خود می دانستند را بر هم زد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: رهبر کبیر انقلاب با منطق درست همراه با استدلال اقناعی و با ایستادگی همراه با شجاعت، باور ملتها را تغییر داد و ثابت کرد با زیستن مسالمت آمیز بدور از ذلت و زورگویی به دیگران نیز می توان زندگی کرد.

نجاری با اشاره به اینکه اسلام یأس و ناامیدی را سمّ مهلک همه جوامع می داند، گفت: امید به آینده و اراده قوی و شجاعت، از خصایص جوانان است و از این رو مقام معظم رهبری مخاطبش در سخنرانی ها را جوانان ایران و جهان قرار می دهد.

وی  شگرد و راهبرد امام(ره) و مقام معظم رهبری را  شکستن ابهت پوشالی استکبار در مقابل چشم دنیا عنوان کرد و گفت: این حوادث اخیر در ارسال نفتکشهای ایرانی به دریای کارائیب یعنی بیخ گوش آمریکا ، در این بستر تحلیل می شود.

نجاری در رابطه با مصادیق موجود از تحریف خط امام (ره) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب با هدف توحید و تعالی، نهضت انقلاب را آغاز کرد تا بستری برای پیاده سازی احکام شریعت آماده شود و ارزشهای والای انسانی و اسلامی که به یکدیگر مرتبط اند، به زندگی بشر برگردد و سرلوحه زندگی آحاد مردم جهان قرار گیرد.

وی حمایت از مستضعفین عالم و ایستادگی در برابر مستکبرین را در صدر تلاش های امام خمینی (ره) عنوان کرد و ادامه داد: بدیهی است هر آنچه غیر از این آرمانهای والا تبیین و عمل شود، تحریف راه و نام و مشی امام بزرگوار خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، کُرنش در مقابل طاغوت و زورگویان، از نظر و مسلک امام (ره)، حرام است، افزود: افکار رهبر کبیر انقلاب جهان شمول بود و بیان کردند که اگر مسئول جمهوری اسلامی، جهانی فکر نکند و در تفکرات، برنامه‌ریزی ها و تصمیمات، کلّ مستضعفان جهان را در نظر نداشته باشد، خائن است.

نجاری با بیان اینکه هرچه عدول از ارزش ها و آرمان های والای اسلامی و انسانی باشد، تحریف امام خمینی (ره) بشمار می آید، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، نیز محکم و مصرّ بر آرمانهای امام و شهیدان ایستاده و سایرین را در جهت گام برداشتن در راستای اهداف امام (ره) دعوت می کند.

 

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک