جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۲۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ساعت ۱۱:۳۳
یک کارشناس فرهنگی:

کارآمدی ناجا دلیل تحریم این نیرو توسط آمریکا است

یک کارشناس فرهنگی در خراسان شمالی گفت: کارآمدی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و مقابله با تروریست ها، عصبانیت دشمنان را در پی داشته و سبب تحریم ناجا توسط آمریکا شد.
کارآمدی ناجا دلیل تحریم این نیرو توسط آمریکا است,

حجت الاسلام جلالیان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک  در رابطه با خبر تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از نیروهای ارشد ناجا توسط ایالت متحده آمریکا ، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید عزت برای خدا و رسول و مومنین است، گفت: اگر یک جامعه، راه خدا و جهاد در راه خدا را پیش بگیرد قطعاً پروردگار عالم او را عزیز می گرداند و دشمنانش را خوار و ذلیل می کند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمه افزود : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کارآمدی خودش را به دنیا به خصوص دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران نشان داده است که عصبانیت آنان را در پی داشته است.

 

این دانش آموخته حوزه علمیه قم ادامه داد : وقتی یک مجموعه و تشکیلات حاضر است برای اطاعت از اوامر ولی فقیه جانفشانی کند و در جبهه حق علیه باطل به نفع مردم مملکت اش هر گونه هزینه ای را با جان و دل بپذیرد ، از یک طرف مورد عنایات ویژه حق تعالی قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر دشمنان صلح و امنیت و رفاه مردم نقشه تحریم آن مجموعه و تشکیلات را طرح‌ریزی می‌کنند.

 

حجت الاسلام جلالیان تاکید کرد: عزتی که خالق بشریت نصیب گروهی نمایند با تهدیدات ، تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که مستکبرین ِ عالم ایجاد می‌کنند خدشه دار نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب از ناجا، نشان دهنده عملکرد خوب این نهاد است.

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک