دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ساعت ۱۳:۳۳

راه‌اندازی اندیشکده فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج اساتید استان سمنان

شاهرود - رئیس بسیج اساتید استان سمنان از راه‌اندازی اندیشکده فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج اساتید استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید در دستور کار است.
راه‌اندازی اندیشکده فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج اساتید استان سمنان,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود، سیف‌الله سعدالدین در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن اشاره به ظرفیت های اساتید بسیجی این استان در راستای تبیین فرهنگ کار و کارآفرینی از تأسیس اندیشکده ای پیرامون این امر خبر داد و افزود: از اساتید می خواهیم تا برای طرح‌های اقتصادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری راهکارهای عملی ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بر پایه همین موضوع راه‌اندازی اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید در دستور کار قرار گرفته است، در توضیح فعالیت آن افزود: اندیشکده ها برخلاف پژوهشکده‌ها، دانشکده‌ها و دیگر مراکز علمی است به‌طوری‌که بر اساس خرد جمعی بر اساس مباحثات و نشست‌های تخصصی بر حول یک محور و موضوع استخراج و راهکار عملیاتی آن ارائه می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در مورد اینکه چرا اندیشکده ای با این نام در استان انتخاب شده است، بیان کرد: این موضوع ازاین‌جهت انتخاب شد که با اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار بدون واسطه ارتباط پیدا می‌کند و از آن طرف توسعه فرهنگی مربوط به آن می‌تواند هم سنگ با دیگر مسائل فرهنگی روبه‌جلو پیش برود.

سعدالدین گفت:  با توجه به فعالیت‌های خوب بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انتظار می‌رود در تأسیس اندیشکده راهبردی کار و کارآفرینی با توجه به الگوی صحیح اقدام شود و اساتید نیز راهکارهای عملی خود را ارائه دهند تا بتوان با تعامل سازنده و همفکری طرحی نو دراندازیم و به‌صورت عملی این راهکارها را به جامعه ارائه دهیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک