دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ساعت ۲:۱۳
فرماندار شهرستان جاجرم :

حلقه مفقوده در چرخه کارآفرینی بانک ها هستند/مردم طرح های اشتغال زایی خود را در اختیار کارگروه تخصصی اشتغال قرار دهند

فرماندار شهرستان جاجرم با بیان اینکه مهمترین معضل و مشکل مردم بحث اشتغال است گفت: در جامعه امروز که روز به روز به تعداد افراد تحصیل کرده بیکار افزوده می شود باید به دنبال کارآفرینی باشیم و حلقه مفقوده در چرخه کارآفرینی بانک ها هستند و بانک ها باید در این زمینه روشنگری و شفاف سازی کنند.
حلقه مفقوده در چرخه کارآفرینی بانک ها هستند/مردم طرح های اشتغال زایی خود را در اختیار کارگروه تخصصی اشتغال قرار دهند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، فرماندار جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با بیان اینکه مهمترین معضل و مشکل مردم بحث اشتغال است گفت: در جامعه امروز که روز به روز به تعداد افراد تحصیل کرده بیکار افزوده می شود باید به دنبال کارآفرینی باشیم و حلقه مفقوده در چرخه کارآفرینی بانک ها هستند و بانک ها باید در این زمینه روشنگری و شفاف سازی کنند.

محبی با بیان اینکه باید زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنیم ابراز داشت: دولت به دنبال منزلت اجتماعی مردم است و زمانی اشتغال افزایش پیدا می کند که همکاری و اعتماد افزایش یابد و باید اعتماد مردم را جلب کنیم و زمینه اشتغال را به وجود آوریم.

وی گفت: مسئولین باید به روستاها بروند و از نزدیک با مشکلات کارآفرینان و روستاییان آگاه شوند و موانع عدم دریافت تسهیلات را برطرف کنند و همه توان خود را بگذارند مردم را در زمینه های ایجاد اشتغال در شهر و روستا آموزش بدهند.

رئیس کارگروه اشتغال در شهرستان جاجرم تصریح کرد: لازم است همه مردم طرح های خود را در اختیار کارگروه تخصصی اشتغال قرار دهند تا از تسهیلات استفاده کنند و دستگاه های اداری نیز موظفند همکاری لازم را داشته باشند تا کار مردم تسهیل شود.

نوری مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز گفت: طبق هدف گذاری انجام گرفته در ایجاد اشتغال از ۱۰هزار نفر، سهم جاجرم هزار نفر است که تاکنون ۴۰درصد آن محقق شده است.

وی ابراز داشت: دولت برحمایت از اشتغال در مناطق روستایی و شهر های زیر ده هزار نفر تاکید دارد. و تسهیلاتی در این خصوص در نظر گرفته که  سهم استان ما سهم خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق شهر و روستایی است.

نوری افزود: انتظار ما از روسای کارگروه اشتغال که فرمانداران شهرستان هستند این است که مشابه مرکز استان هر دوهفته یک بار جلسات کارگروه اشتغال را تشکیل بدهند. فرایندها و مشکلات را احصا و تسهیل کنند تا با یک بروکراسی اداری مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه نظارت بر طرح ها صورت بگیرد تا شاهد انحراف تسهیلات نباشیم تصریح کرد: سهم استانی از اعتبارات شناور است لذا هر کارگروه تخصصی اشتغالی که پیشرو باشد در معرفی طرح ها به سیستم بانکی قطعا سهم بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک