جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ساعت ۲:۱۱

۹۰درصد پروژه های سفر رهبری در شهرستان گرمه به بهره برداری رسیده است

فرماندار گرمه از بهره برداری بیش از 90 درصد پروژه های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان گرمه خبر داد.
90درصد پروژه های سفر رهبری در شهرستان گرمه به بهره برداری رسیده است,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، علی محمدزاده فرماندار گرمه در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  اعتبارات مربوط به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی از یکسال بعد از سفر، یعنی از سال 92 به شهرستان ها واگذار شد که از این میان 54 میلیارد تومان به شهرستان گرمه تخصیص داده ش

وی افزود: از سال 92 تا 94 تعداد 50 پروژه در شهرستان گرمه شروع به فعالیت کرد، و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است.

محمدزاده با اشاره به پروژه های در دست ساخت گفت: احداث مرکز نگهداری معلولین، احداث مرکز آموزش فنی حرفه ای، اجرای طرح هادی، احداث سد بزرگ گلمن دره، احداث ناحیه بسیج، احداث ساختمان نیروی انتظامی و کلانتری، احداث مرکز فرهنگی تبلیغات اسلامی، احداث حوزه علمیه خواهران و... را می توان از مهمترین پروژه های سفر رهبری به استان و شهرستان گرمه نام برد.

وی در ادامه بیان داشت: در سال 1395 نیز تعداد 28 پروژه با تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومان شروع به کار نموده که تقریبا 90 درصد پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

فرماندار با بیان اینکه شهرستان گرمه در بین دیگر شهرستان ها رتبه پنجم استان در بحث جذب اعتبارات را داراست اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال ، سال آخر بهره برداری از پروژه های رهبری است، پروژه های شهرستان گرمه تا پایان سال بصورت 100 درصدی مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

وی بر اجرا و تحقق همه پروژه های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی تاکید کرد و اظهار داشت: از هیچ پروژه ای نخواهیم گذشت برای تحقق و اجرای همه آن ها تلاش خواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: مدیران شهرستان که مسئول اجرای پروژه ها هستند باید پیگیری های بیشتری برای اتمام و بهره برداری آن ها داشته باشند و اگر آن ها پیگیری نکنند اجرای پروژه ها به کندی پیش می رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان برکات بسیار زیادی برای استان خراسان شمالی و بویژه مردم شهرستان گرمه داشته است، که آثار و نتایج این سفر نیز در جای جای شهرستان قابل مشاهده است.

قابل ذکر است: رهبر معظم انقلاب مهرماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کردند و در نشست هیات دولت در حاشیه این سفر، 200 مصوبه با حدود 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این استان مصوب شد./انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک