جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ساعت ۶:۴۶

قویترین مرد خراسان شمالی در گرمه مشخص شد+تصاویر

در دومین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی خراسان شمالی به میزبانی شهرستان گرمه، عنوان قویترین مرد استان بنام یک جوان بجنوردی ثبت شد.
قویترین مرد خراسان شمالی در گرمه مشخص شد+تصاویر,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، هادی باقری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این دوره از مسابقات روز جمعه مورخ 24 شهریور 96 برای اولین بار در سالن آزادی به میزبانی شهرستان گرمه برگزار شد.

باقری بیان داشت: 13 ورزشکار دسته منفی 105 کیلوگرم در این مسابقات شرکت کردند.

وی عنوان کرد: پنج فینالیست رقابت ها در مواد کنده 100 کیلو، چمدان 110 کیلو هر دست 30متر، اسکات تعادلی 280 کیلو بیست متر، سه گانه چمدان چهار گوش280 کیلو، لاستیک پرتابی به ارتفاع سه متر و نیم، کنده 110یک عدد رقابت کردند.

وی ادامه داد: این مسابقات باحضور 6 شرکت کننده از شهرهای گرمه، بجنورد، شیروان، فاروج، آشخانه بمناسبت گرامیداشت "هفته دفاع مقدس" ازساعت 10:00برگزار گردید؛ که فینال مسابقات درساعت 17:00به پایان رسید و پس از رقابت تنگاتنگ و نفسگیر نام علی نیکو نژاد از شهرستان بجنورد بعنوان قویترین مرد سال استان خراسان شمالی به ثبت رسید.

باقری اضافه کرد: همچنین محمد زمانی و میثم امانی از شهرستان شیروان  "مقام دوم و سوم" این دور از مسابقات را  به نام خود ثبت کردند.

وی افزود: ورزشکارانی همچون علی رشیدی از فاروج "مقام چهارم" فرزاد معتصمیان ازبجنورد "مقام پنجم" و علی قزلی، تنها شرکت کننده از گرمه "مقام ششم" را از آن خود نمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمه در مصاحبه خود با پایگاه خبری ازبرگزاری این مسابقات درسطح شهرستانها ازاداره کل محترم ورزش وجوانان وهیئت های ورزشی استان و برگزارکنندگان مسابقات که هیئت های شهرستانی راحمایت میکنند، تقدیر وت شکرنمود و افزود: شهرستان گرمه دارای پتانسیل های بسیار خوبی در همه رشته ها می باشد، که می بایست باهمکاری بخشهای خصوصی از ورزشکاران حمایت کرد.

لازم به ذکر است در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم تقدیر و تشکر بعمل آمد و کاپ اخلاق مسابقات نیز به نماینده شهرستان گرمه اختصاص یافت./انتهای پیام/بابائی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک