جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ساعت ۳:۱۳

برنامه های روز قدس و عید فطر گرمه اعلام شد

فرماندار گرمه با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و نظام در کمرنگ تر کردن مراسم روز جهانی قدس خواستار برگزاری مراسم باشکوه، منسجم و منظم در سطح شهرستان شد.
برنامه های روز قدس و عید فطر گرمه اعلام شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، فرماندار شهرستان گرمه گفت: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده نمایند و بستر و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم نمایند.
.
محمدزاده دراین جلسه ازهمه روسای ادارات خواست تا زمینه حضور کارمندان،ورزشکاران، نیروهای امدادی و اورژانس، بسیجیان وعموم مردم دراین راهپیمایی فراهم شود وبا همکاری دستگاه های اجرایی مسیر و فضا برای حضور مردم گرمه، ایور و درق آماده شود.

فرماندار گرمه افزود: راهپیمایی روز قدس رأس ساعت 11 صبح روز جمعه هفته جاری، از محل میدان ارشاد بسمت مصلای نماز جمعه برگزار و با قرائت قطعنامه به خطبه های نماز جمعه ختم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان گرمه از اهمیت روز قدس و لزوم مشارکت مردم گفت و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد تجدید میثاق با آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) است و ان شاءالله با وحدت و همدلی بتوانیم آن اهدافی که نظام جمهوری اسلامی دارد را به منصه ظهور برسانیم.

حجت الاسلام تاتاری با اشاره به فرارسیدن عیدسعیدفطر و تاکید بر ضرورت برپایی هر چه با شکوه تر نماز عید عنوان کرد: باید تمهیدات لازم در  حوزه های مختلف جهت بر پایی هر چه با شکوهتر برگزار شدن نماز عید فطر در نظر  گرفته شود.

وی  هدف جلسه را برنامه ریزی جهت هماهنگی لازم بین ادارات  برای برپایی مراسم عید سعید فطر بزرگترین عید مسلمانان که حاصل دستمزد این یکماه روزه داری از  خداوند  است عنوان  کرد و گفت باید  طوری برنامه ریزی  نمائیم که  امکان  مشارکت تمامی  شهروندان فراهم  گردد.

وی بیان داشت: نماز عید سعید فطر بصورت محوری در محل حسینیه سیدالشهداء گرمه رأس ساعت 7 صبح روز عید، با مدیریت ستاد نماز جمعه و همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار می شود.


در حاشیه جلسه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری یادواره شهدای هفت تیر و شهید دکتر صادقی در گرمه خبر داد و افزود: زمان و مکان و چگونگی برگزاری مراسم یادواره در جلسه کارگروه ایثار و شهادت تصمیم گیری و اعلام خواهد شد./انتهای پیام/بابائی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک