جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ساعت ۵:۱۴

ممنوعیت حفاری‌ در شهرستان گرمه تا فروردین ۹۶

فرماندار شهرستان گرمه از ممنوعیت صدور مجوز حفاری غیر ضروری آب و فاضلاب، مخابرات، برق و گاز از 15 اسفند سال جاری تا 20 فروردین ماه سال 1396در سطح این شهرستان خبر داد.
ممنوعیت حفاری‌ در شهرستان گرمه تا فروردین 96,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری گرمه، علی محمدزاده  فرماندار شهرستان گرمه در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و لزوم ترمیم معابر اصلی گفت: با عنایت به اینکه در آستانه سال جدید و ایام نوروز هستیم، ادارات خدمات رسانی که جهت ارائه خدمات به شهروندان اقدام به حفاری هایی در سطح شهرستان نموده اند باید در اسرع وقت نسبت به ترمیم انها اقدام کنند و در ایام تعطیلات نوروز نیز آمادگی کامل برای خدمات رسانی در هنگام ضرورت را داشته باشند.

وی افزود: کلیه حفاری ها به جز موارد ضروری و با هماهنگی این کمیسیون از 15 اسفند تا 20 فروردین تعطیل می باشد.

علی محمدزاده با اشاره به جلسات برگزار شده با فرماندار میامی و اداره کل راهداری آن شهرستان از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست نسبت به روکش آسفالت و ترمیم مسیر گرمه - میامی در ایام نوروز 96 اقدام نمایند.

وی همچنین با  توجه به آسفالت یک کیلومتر از مسیر بلوار خلیج فارس توسط شهرداری از دستگاه های خدمات رسان خواست هر گونه حفاری مورد نیاز در این محدوده را در اسرع وقت و به صورت رایگان انجام  دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک