جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ساعت ۱۳:۴۴

ساختمان اداری ناحیه مقاومت گرمه با اعتبار ۱/۳ میلیاردی افتتاح شد

با حضور سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سایت جدید و ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با اعتبار 1 میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح شد.
 ساختمان اداری ناحیه مقاومت گرمه با اعتبار 1.3 میلیاردی افتتاح شد,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری گرمه، سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در این مراسم با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار داشت: حدود 70 درصد از نامه‌های ارسالی مردم خراسان شمالی به دفتر مقام معظم رهبری، مبنی بر عرض ارادت به ایشان بود که این امر افتخاری برای این خطه از کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری در سال 91 باعث غافل‌گیری دوست و دشمن شد ابراز امیدواری کرد بکارگیری ابزار و امکانات جدید در ساختمان اداری ناحیه گرمه موجب افزایش خدمات‌دهی به مردم شهرستان شود.

سرهنگ حاتمی مسئول مهندسی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: اعتبارات سایت جدید ناحیه گرمه از محل سفر مقام معظم رهبری تأمین‌شده و تاکنون بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای بخش‌های مختلف این مجموعه هزینه شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر بخش اداری این سایت با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و زیربنای 1250 مترمربع به بهره‌برداری رسید و برای تکمیل بخش‌های دیگر نیازمند اعتبار هستیم که رایزنی‌هایی با نماینده مقام معظم رهبری انجام شده و سایر قسمت‌ها نیز در سال 96 به بره برداری می‌رسد.

وی سوله صالحین با زیربنای 450 مترمربع و سالن ورزشی 9 دی با زیربنای 1625 مترمربع را ازجمله بخش‌های در حال تکمیل این مجتمع عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ شروع ساخت این پروژه سال 92 بوده است ادامه داد: در سایت جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با وسعت 5 کیلومتر، بیش از 12 هزار مترمربع محوطه‌سازی انجام شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک