سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۲/۰۸ - ساعت ۲۱:۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

سردخانه مرکزی خراسان شمالی در پایانه صادراتی احداث می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برنامه احداث سردخانه مرکزی استان در پایانه صادراتی خبر داد و گفت: این سردخانه با حمایت‌هایی که از سوی این سازمان انجام خواهد شد، احداث می‌شود.
سردخانه مرکزی خراسان شمالی در پایانه صادراتی احداث می‌شود,سردخانه،صنعت،معدن،تجارت،پایانه،خراسان شمالی

به گزارش اترک، ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه ساخت این سردخانه برای نگهداری سیب و انگور پیش بینی شده است، اظهار کرد: این طرح از محل اعتبارات سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه باید این طرح ظرف سه سال از زمان سفر رهبری به استان تحقق یابد که با اجرای آن مشکل کمبود سردخانه در استان برطرف می‌شود.

حسینی اختصاص هزار و 100 میلیارد ریال برای ایجاد واحد تولیدی مقاطع فلزی با تولید 80 هزار تن در استان از محل منابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را از مصوبات مهم برشمرد و گفت: این طرح به نسبت 49 درصد و مشارکت بخش خصوصی به نسبت 51 درصد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اختصاص 150 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های معادن در سطح استان از محل منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی از دیگر مصوبات مهم در چارچوب سفر رهبری به شمار می‌رود که تحرک خوبی را ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین 45 میلیارد ریال برای اکتشاف مقدماتی نیمه تفصیلی و تفصیلی معدنی توسط سازمان زمین شناسی و اکتشاف معدنی کشور ظرف سه سال در استان هزینه خواهد شد که تأثیر به سزایی در استفاده از ظرفیت‌های معدنی استان دارد.

خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 867 هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

 

 

فارس

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک