چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ساعت ۱۵:۱۱
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی

صحنه‌سازی قاتل ، مانع از کشف قتل توسط پلیس نشد

سرهنگ محمد غلامی جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی قتل خانوادگی در کمتر از يك ساعت شهرستان اسفراین خبر داد.
صحنه‌سازی قاتل ، مانع از کشف قتل توسط پلیس نشد,

 به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، سرهنگ  محمد غلامی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک مرد ۴۳ساله در سطح شهرستان اسفراین، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از حضور در صحنه قتل که مشکوک به صحنه‌سازی به وسیله‌ای گرفتگی بود نسبت به فوت این شخص مشکوک شده و  با بررسی‌های انجام شده و دستگیری همسر متوفی و  اظهارات ضدونقیض وی و همچنین علائم موجود در محل واقعه، به قتل این شخص پی بردند

سرهنگ غلامی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران و با شناسایی قاتل و هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه یکی دیگر از عاملان قتل در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، عنوان داشت: متهم انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و دو نفر متهم روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک