جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ساعت ۱۰:۲۸
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش خراسان شمالی از کمبود فضای ‌آموزشی رنج‌ می‌برد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش خراسان شمالی از کمبود فضای اداری و آموزشی رنج می‌برد.
آموزش و پرورش خراسان شمالی از کمبود فضای ‌آموزشی رنج‌ می‌برد,خراسان شمالی+بجنورد+محمد وحیدی+آموزش و پرورش+فضای ‌آموزش+قرارگاه جهادی عدالت آموزشی

به گزارش عصر اترک به نقل از تسنیم، محمد وحیدی امروز در نشست قرارگاه جهادی عدالت آموزشی با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش اظهار داشت: بخش غیردولتی امروز بخش زیادی از بار آموزش دانش‌آموزان را بر‌عهده گرفته و باید مدارس غیر‌دولتی مدارس مدیریت‌پذیر شوند.

وی با اشاره به لزوم حراست و حفاظت از اموال نظام آموزشی کشور، گفت: ️اهمیت حفظ اموال و املاک آموزش‌وپرورش بسیار مهم و باید دغدغه همه اهالی آموزش و فرهنگ باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: سرانه فضاهای ورزشی مدارس استان خراسان شمالی کم است و باید از فضاهای ورزشی موجود، مدارس، دانش‌آموزان بیشتری بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استان از کمبود فضای اداری و آموزشی رنج‌ می‌برد گفت: ۱۰ مدرسه استان در اختیار ادارات آموزش‌وپرورش است که این‌ موضوع تأثیراتی را نظام آموزشی خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود کاربردی گروه‌های جهادی در امر مدرسه‌سازی، افزود: ۶ هزار گروه جهادی پس از شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ایجاد شده و تأثیر این در همه ابعاد به‌ویژه نهضت مدرسه‌سازی مشهود است.

نماینده مردم ۵ شهر استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به لحاظ زیر ساخت‌های آموزشی در استان عقب‌ماندگی داریم. ️مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی موجب شد تا از وضعیت بحرانی خارج شویم؛ اما باتوجه‌به بدنه زیرساختی ضعیف که موجود بود نتوانستیم به وضعیت مطلوب برسیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش اعتبارات ملی خراسان شمالی، گفت: مهاجرت به مرکز استان بسیار زیاد بوده ‌و در حال حاضر مدرسه تک نوبته به جز مدارس خاص در استان نداریم.

وحیدی ادامه داد: مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، حذف مدارس دو نوبته بوده ‌که بسیار مورد اهمیت است. در کنار فرصت‌های برابر آموزشی باید فرصت‌های برابر امکانات هم ایجاد شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک