شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۱:۹
با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد؛

۷۰دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد

با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان استان خراسان شمالی واگذار شد.
۷۰دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی واگذار شد,خراسان شمالی+بجنورد+مرتضی فیروزآبادی+کمیته امداد+تراکتور

به گزارش گروه دریافت خبر بجنا، مرتضی فیروزآبادی در مراسم واگذاری ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال است و واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: برای هر دستگاه تراکتور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه قیمت نهایی هر دستگاه تراکتور حدود ۴۸۰ میلیون تومان برآورد شده است، ادامه داد: مابه‌التفاوت این مبلغ نیز به عنوان سهم آورده مددجو در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی با تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان تاکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با ایجاد درآمد باثبات، زمینه خودکفایی و خوداتکایی مددجویان را فراهم کنیم. 

گفتنی است؛ طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در حال انجام است. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک