جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ساعت ۸:۳۵
معاون رئیس جمهور:

تسهیلات خرد در بخش‌های ازدواج، مسکن و فرزندآوری باید از اولویت های بانک‌ها باشد

جلسه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مدیران عامل بانک‌ها در زمینه مسائل شبکه بانکی کشور و ارائه گزارشی از وضعیت بانک‌ها در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد.
تسهیلات خرد در بخش‌های ازدواج، مسکن و فرزندآوری باید از اولویت های بانک‌ها باشد,

 به گزارش عصر اترک به نقل از خبرگزاری موج، محسن منصوری در جمع مدیران عامل بانک‌ها اظهار کرد: از زحمات مجموعه نظام بانکی قدردانی کرده و اعلام می‌کنیم دولت برای حل مسائل بانک‌ها همراه است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید پای کار باشند تا مشکلات حوزه اشتغال زایی و مسکن را بتوانیم حل کنیم افزود: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم، تسهیلات خرد در بخش‌های ازدواج، مسکن و فرزندآوری باید از اولویت های بانک‌ها باشد.

منصوری همچنین با اشاره به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر « مهار تورم و رشد تولید » اظهار کرد: این شعار به عنوان یک راهبرد و یک فرمان کاری قطعی در دستور کار دولت قرار گرفته است و بانک‌ها هم گام خوبی را در این مسیر برداشته و در سال ۱۴۰۲ هم برنامه ریزی بایستی به شکلی باشد که بتوانیم نتایج خوبی را در پایان سال شاهد باشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک