شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ساعت ۱۲:۲۰

ثبات امنیتی در کشور برقرار است/ احدی نمی‌تواند به ایران تعرض کند

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
ثبات امنیتی در کشور برقرار است/ احدی نمی‌تواند به ایران تعرض کند,

به گزارش عصر اترک به نقل از مهر، 

 سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد و مجلس نیز از نزدیک نظاره‌گر عملکرد مقتدرانه قوای نظامی و امنیتی کشور است.

وی اظهار داشت: ملت ایران با وجود فرمانده معظم کل قوا و تدبیر و شجاعت علوی که ایشان دارند و با اقتدار ارتش، سپاه، بسیج و فرماندهی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با اقتدار ایستاده است. ثبات امنیتی یک لطف و امنیت الهی است و تمام ملت‌های مسلمان باید از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده یک شهر خطه مرزی باید بگویم که با وجود این غیورمردان ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.

اسحاقی تاکید کرد: ما از دولت‌ها ثبات امنیت را انتظار داریم و پیشنهاد می‌کنم یک کمیته از دولت و مجلس شورای اسلامی برای ثبات امنیتی در منطقه تشکیل شود چرا که امنیت ما را به اقتصاد و معیشت متعادل می‌رساند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک