شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ساعت ۸:۴۶
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی خبر داد:

برخورداری ۲۴۴ خانوار روستایی در مانه و سملقان از اینترنت پرسرعت

سید علی مرتضوی از ارتقا تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای دالق تپه از توابع شهرستان مانه و سملقان خبر داد و گفت: این تجهیزات به جهت بهره مندی اهالی این روستا و روستای گرگزتازه یل در قالب 244 خانوار و جمعیت 954 نفری از اینترنت پرسرعت بوده است.
برخورداری 244 خانوار روستایی در مانه و سملقان از اینترنت پرسرعت,

به گزارش  عصراترک، سید علی مرتضوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه نظارت بر کیفیت خدمات ارتباطی، ضمن اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در راستای بهره مندسازی روستاها از پوشش همراه و اینترنت، گفت: به منظور توسعه متوازن خدمات ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مشترکان روستایی از اینترنت پرسرعت در دستور اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: فراهم آوردن زمینه رونق اقتصادی، اشتغال و بهره مندی از خدمات آموزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستایی، سایت  تلفن همراه روستای دالق تپه از توابع شهرستان مانه و سملقان جهت پوشش اهالی این روستا و روستای گرگزتازه یل اجرایی شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ارتقا اینترنت این دو روستا در قالب 244 خانوار و جمعیت 954 نفری، از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO)  با پیمانکاری شرکت ارتباطات سیار ایران صورت گرفت.

 

انتهای پیام/ زینب پاکمنظر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک