شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ساعت ۱۳:۰

هیچ سند همکاری در اجلاس مجمع جهانی سلامت امضا نمی شود

مدیر کل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، با اشاره به حضور وزیر بهداشت در مجمع جهانی سلامت، گفت: در این اجلاس، هیچ توافقنامه و سند همکاری امضا نمی شود.
هیچ سند همکاری در اجلاس مجمع جهانی سلامت امضا نمی شود,

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین نیک نام، با اعلام حضور وزیر بهداشت کشورمان در مجمع جهانی سلامت که هر ساله برای بررسی اولویت‌های بهداشت و درمان کشورهای عضو در ژنو برگزار می‌شود، تاکید کرد: این اجلاس، فرصت مناسبی برای تبادل نظر در زمینه موفقیت‌های حوزه سلامت است و ایران نیز به عنوان کشوری مستقل در اجلاس حضور دارد.

وی افزود: در نشست مجمع جهانی سلامت موضوعات دارای اولویت بهداشتی در جهان از جمله تجربه موفقیت‌آمیز کشورمان در مهار کرونا و واکسیناسیون مطرح می‌شود.

مدیر کل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت در خصوص احتمال امضای اسناد همکاری یا توافقنامه‌های بهداشتی با دیگر کشورها در این اجلاس، گفت: بحث امضای اسناد یا موافقت نامه‌های همکاری در این اجلاس مطرح نیست و سندی امضا نمی‌شود؛ اما تجارب بهداشتی و دستاوردهای حوزه سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و دستاورد ایران به عنوان کشوری که آمار تلفات کرونا را از روزانه ۷۰۰ نفر به تک رقمی رسانده است، در این اجلاس در کانون توجه قرار دارد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک