جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ساعت ۱۰:۱۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان:

اورژانس بیمارستان شیروان نیاز به جذب ۳ پزشک دارد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به جذب دو پزشک به صورت طرحی برای رفع مشکل کمبود پزشک اورژانس بیمارستان شیروان گفت: برای خدمات رسانی بهتر نیاز به جذب دو یا سه پزشک دیگر داریم.
اورژانس بیمارستان شیروان  نیاز به جذب 3 پزشک دارد ,

سیده معصومه هاشمی رسکتی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اعلام این خبر به خبرنگار عصر اترک در شیروان، اظهار داشت: به ازای هر ۴ یا ۵ هزار نفر یک پزشک عمومی در روستاها و در شهر به ازای هر هزار و ۵۰۰ نفر یک پزشک باید بکارگیری شود.

وی ادامه داد: هم اکنون  ۱۷ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در شهرستان شیروان فعالیت دارند که دو پزشک عمومی کم دارند که در صورت متقاضی بودن و معرفی شدن جذب خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه از پزشکان مراکز مجاور برای پوشش دهی تمام نقاط استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در مجموع، ۵۵ پزشک عمومی در شهرستان فعالیت دارند که ۲۰ پزشک مطب خصوصی دارند، ۲۰ پزشک در درمانگاه و اورژانس بیمارستان فعالیت دارند و مابقی پزشک خانواده هستند.

وی در پاسخ به کمبود پزشک اورژانس بیمارستان اضافه کرد: تعدادی پزشک که طرح آنان به اتمام رسیده خارج شده و ورودی جدید نداشتیم که جلسات متعددی برگزار شده تا از ظرفیت پزشک خانواده، پزشک پادگان استفاده شود و قرارداد با پزشکان عمومی برای فعالیت در اورژانس بیمارستان بسته شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه پزشکان عمومی اورژانس شهرستان از تمام امکانات برخوردارند، تصریح کرد: به تازگی مبلغی که پزشکان عمومی برای یک ساعت دریافت می کنند افزایش یافته که این خود زمینه ای برای استقبال زیاد پزشکان خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان، بیشترین مشکل پزشکان شهرستان را عدم پرداخت های به موقع عنوان کرد و افزود: اعتبارات لازم در این زمینه و بیمارستان ها از استان می آید که پرداختی پزشکان باید به روز رسانی شود و پیگیری های لازم جهت واریز به موقع پرداختی ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک