جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۸:۳۰

تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از آسیب شناسی مسائل داخلی

رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.
تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از آسیب شناسی مسائل داخلی,

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی رستم وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در تبیین و توضیح بخشی از سخنان امروز خود در همایش ملی بررسی آسیب‌های اجتماعی با رویکرد اسلامی گفت: مطالب بیان شده در این همایش به ویژه آن بخش که به میل تغییرات اساسی و یا اعتراضات اشاره داشته، برگرفته از پیمایش‌ها و مطالعات مربوط به سال‌های ۹۳ تا ۹۸ بوده، لذا در تعبیر و تفسیر این نوع گزاره‌ها باید به شرایط زمانی و تحولات اجتماعی آن دوره توجه کافی کرد.

وی افزود: پیمایش‌های سرمایه اجتماعی و ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان عمدتاً رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته و نباید در تفسیر این گونه پدیده‌ها اغراض و نیات سیاسی را دخیل کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه تاکید کرد: تلاش رسانه‌های معاند برای سوءاستفاده از هرگونه آسیب شناسی مسائل داخلی برای عموم مردم ایران روشن است.

معاون وزیر کشور در خصوص آمار و اطلاعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی به ویژه افزایش بیکاری تورم و نابرابری طبقاتی در سال‌های گذشته، جامعه ایرانی از خود تاب‌آوری بی نظیری نشان داده و به گواه همه آمارها، وضعیت برخی آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، قتل، تجاوز، خشونت و غیره در مقایسه با برخی از کشورهای توسعه یافته که از ثبات اقتصادی برخوردارند، کمتر است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک