پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۵۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ساعت ۱۴:۱

عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار

حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان به همراه هادی حبیبی دیگر قهرمان ملی کشورمان در اقدامی ارزشمند از کشتی‌گیر مبتلا به سرطان عیادت و حمایت کردند.
عیادت دو قهرمان ملی کشتی کشورمان از ورزشکار بیمار,

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان جهان، نفر سوم المپیک و دارنده ۲ مدال برنز مسابقات جهانی به همراه هادی حبیبی عنوان‌دار کشتی آسیا، رئیس اسبق انستیتو بین المللی کشتی به عیادت سیدعلیرضا سیدحسینی کشتی‌گیر ۱۸ ساله جویباری رفتند که به صورت ناگهانی مبتلا به نوع خاصی از سرطان خون شده است. این قهرمانان عنوان‌دار ضمن گفتگوی روحیه بخش با این جوان برای او آرزوی شفای عاجل کردند.

رحیمی که همواره و به ویژه پس از پایان دوران قهرمانی در بسیاری از امور خیرخواهانه شرکت کرده درباره حضورش در بیمارستان و حمایت از این جوان بیمار گفت: وقتی توسط رسول خادم متوجه شدم متأسفانه یک کشتی‌گیران جوان کشورمان دچار بیماری سخت سرطان شده و روحیه جنگندگی خود را تا حدودی برای روند درمان از دست داده به همراه هادی حبیبی با حضور در بیمارستان و گفتگوی امیدبخش و انگیزشی، او را مهیای پیوند مغز استخوان و ادامه روند درمانی کردیم.

وی با بیان اینکه ایمان دارم این کشتی‌گیر می‌تواند بیماری سخت سرطان را شکست دهد گفت: از هموطنان عزیز تقاضا می‌کنم برای همه بیماران به ویژه علیرضا دعا کنند تا او بتواند با سلامتی کامل به آغوش گرم خانواده بازگردد و زندگی حرفه‌ای ورزشی خود را ادامه دهد.

هادی حبیبی نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای حسینی، از پزشک معالج این کشتی گیر روند درمانی اش را پیگیری کرد.

سید علیرضا سید حسینی که از عیادت و حمایت قهرمانان کشتی بسیار خوشحال شده بود به حسن رحیمی و هادی حبیبی قول داد با روحیه بالا و توکل بر خدا، روند درمانی اش را با جدیت تا شکست این بیماری سخت دنبال کند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک