جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۲:۳۳

بهره برداری از یک پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیرساز در اسفراین

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهدای بانک ملی اسفراین با حضور مدیران کل آموزش و پرورش  و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی و مدیر امور شعب بانک ملی استان به بهره برداری رسید.
بهره برداری از یک پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیرساز در اسفراین,

به گزارش عصراترک به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، این  مدرسه ۶ کلاسه  در زیربنای ۶۵۵ متر مربع و با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به همت بانک ملی خراسان شمالی در شهر اسفراین ساخته شد و به بهره برداری رسید.

 

امین  فلاح کوشکی افزود: خیران مدرسه ساز احداث ۱۳ پروژه آموزشی با ۵۲ کلاس درس را در شهرستان اسفراین تعهد کرده اند که امسال هشت پروژه آن به بهره برداری رسیده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم  در این آیین سرانه فصای آموزشی در این استان را پنج متر و ۳۰ سانتی مترمربع عنوان کرد که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

 

مهدی مودی با اشاره به اینکه میانگین فضای آموزشی در این استان پنج متر و ۳۰ سانتی متر است و  میانگین کشوری پنج متر و ۲۰ سانتی متر است، خاطر نشان کرد: اگر چه خراسان‌ شمالی تا رسیدن به استانداردهای فضای آموزشی فاصله دارد اما اقدامات صورت گرفته در حوزه احداث فضاهای آموزشی جدید در این استان کم برخودار قابل توجه بوده است.


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک