شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۰:۴۵
‍ معاون عمرانی استاندار:

شهرهای جدید التاسیس باید با نقشه مشخصی در مسیر توسعه قرار گیرند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در حاشیه بازدید مشترک با نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از شهر جدید التاسیس خانلق ، داشتن یک نقشه واحد و مشخص برای این شهرها را ضروری دانست.
شهرهای جدید التاسیس باید با نقشه مشخصی در مسیر توسعه قرار گیرند,

به گزارش عصر اترک از شیروان غلامرضا هوائی در این بازدید افزود: با نقشه مشخص مردم  در دریافت خدمت رسانی ها دچار چالش نمی شوند و احداث ساختمان شهرداری، احیا و بازسازی بلوار ورودی شهر، احیای فضای سبز، افزایش سهمیه قیر رایگان، اجرای طرح هادی و داشتن پارک و ورزشگاه برای هر شهر جدید التاسیس ضروریست لذا این موارد برای شهر جدید خانلق باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان هم در این بازدید رسیدگی فوری به مشکلات خانلق به خصوص بحث های حاشیه نشینی را از ضرورت ها دانست و گفت: اکنون که خانلق تبدیل به شهر شده ابتدا باید شهرداری را تجهیز کنیم که در این راستا قول مساعد از جناب آقای هوایی در خصوص اختصاص دو خودرو سواری و باری را گرفته ایم.

دکتر جدی ادامه داد: توسعه فضای مناسب ورزشی مخصوصا گود کشتی با چوخه خانلق را حتما اجرایی خواهیم کرد و در سفر اینده وزیر محترم ورزش که به دعوت بنده انجام شده انشالله اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک