پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۶:۵۱
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت:

نمایندگان مجلس حق هیچگونه دخالتی در انتصاب استاندار و فرماندار ندارند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی مسئول عزل و نصب و دخالت در انتخاب اشخاص نیست و همچنین جناح ها، گروه ها و احزاب سیاسی از نمایندگان مجلس آنچه را که تکلیف آنهاست، تقاضا داشته باشند.
نمایندگان مجلس حق هیچگونه دخالتی در انتصاب استاندار و فرماندار ندارند,خراسان شمالی+بجنورد+نماینده ولی فقیه+نماز جمعه+امام جمعه+نماینده مجلس

به گزارش پایگاه خبری بجنا، حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: مومن در کنار برادر دینی خویش به آرامش و اعتماد به نفس دست پیدا می کند؛ اگر می خواهیم دیندار باشیم می بایست به برادر دینی، همسایه و خویشان خود توجه داشته باشیم.

وی افزود: از جمله حقوق برادر دینی، نصیحت کردن، پرهیز از جدل و فخر فروشی می باشد.

حجت الاسلام نوری در خطبه دوم بیان داشت: تشکل بسیج اختصاص به قشر خاصی ندارد؛ بسیج در نیروی انتظامی، ارتش، سپاه، روحانی، دانشجو، دانش آموز، صنعتگر، کشاورز، دامدار و سایر آحاد مردم وجود دارد.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت: به فرموده حضرت امام(ره)، بسیج از الطاف خفیه الهی است که خداوند به مردم ایران ارزانی داشت. 

وی تصریح کرد: به دستور تشکیل بسیج توسط امام(ره)، بستری فراهم شد تا تمامی مجاهدان، مخلصان و تمام کسانی که در این عرصه به مردم خدمت کنند، ثبت نام کنند و این تشکل تمام مردم را برای پیشبرد اهداف انقلاب و احیای ارزش های دینی به صحنه آوردو در درون این تشکل تمامی اقدامات نظامی، جهادی، فرهنگی، اقتصادی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: بسیجیان در زمان شیوع کرونا در کنار مردم و کادر درمان برای خدمت رسانی حضور داشتند؛ همچنین در رزمایش های مواسات و همدلی بسیاری از بسته های معیشتی را به دست نیازمندان رساندند و روزی هم احساس کردند که باید با نظام استکبار در زمینه های علمی بجنگنند.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: در دانش هسته ای نیز بسیجیان توانستند افتخاری برای کشور بیافرینند. 

وی خاطر نشان کرد: تراز ملت شریف ایران در نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهید مدرس می باشد؛ حضرت امام(ره) فرمودند: مجلس شورای اسلامی در راس همه امور می باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس وظایف فراوانی دارند که همه را در 4مورد خلاصه می کنم؛ اول قانونگذاری در تمام عرصه ها؛ دوم نظارت بر عملکرد تمام سیستم اجرایی کشور؛ سوم تحقیق و تفحص در سازمان ها، دستگاه ها و ادارات؛ چهارم مطالبات مردم را از مسئولین، سازمان ها و ادارات پیگیری و به نتیجه برساند.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی مسئول عزل و نصب و دخالت در انتخاب اشخاص نمی باشد و آن جزء تکالیف رئیس جمهور و وزرا می باشد؛ همچنین جناح ها، گروه ها و احزاب سیاسی از نمایندگان مجلس آنچه را که تکلیف او می باشد، نه بیشتر از آن بخواهند.

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک