پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۲:۳۱
امام جمعه آشخانه:

بسیج، انرژی متراکم قدرتمند است

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد گفت: بسیج یک انرژی متراکم قدرتمند است که می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
بسیج، انرژی متراکم قدرتمند است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز  جمعه این هفته،ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بهفرمان امام خمینی( ره) گفت: بسیج یک انرژی متراکم قدرتمند است که می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

وی در ادامه نمونه هایی از تبدیل تهدیدات به فرصت را نام برد و اظهارکرد: تامین امنیت زندگی مردم در دوران انقلاب،حضور در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ انقلاب و اسلام و وطن و ناموس، همراهی با دولت در جنگ اقتصادی و در جنگ سلامت جزء پیش قراولان حفظ سلامت که در طرح شهید سلیمانی خوش درخشیدند و در همه این عرصه ها بسیج ثابت کرد که میتواند تهدیدها را تبدیل به فرصت نماید.


امام جمعه آشخانه تاکید کرد: بر مسئولان واجب است که برای تحقق آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و جلوگیری از فساد از بسیج انقلابی استفاده کنند و چه خوب است که دولت مردمی و انقلابی  در تولید و راه اندازی کارخانه ها و صنعت و مدیریت  انقلابی از بسیج جوان نخبه تحصیل کرده کمال استفاده  را ببرد.


وی افزود: بر دولتمردان بویژه  مجلس شورای اسلامی لازم است که به وضع معیشتی عموم مردم رسیدگی کنند و بخصوص به وضع اقتصادی و معیشتی بسیجیان توجه کنند زیرا بسیج لشکر مخلص خداست.

حجت الاسلام شریعتی نژاد به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس و تبریک روز مجلس  گفت: توقع مردم و مطالبات آحاد مردم از مجلس این است که با نظارت دقیق جلو فساد مالی ادارات دولتی و شرکت های خصوصی  بویژه حقوق های نجومی که اعتماد جامعه انقلابی  را سلب کرده بگیرد و قوانینی تصویب کنند که مشکلات معیشتی مردم را حل کند و از تبعیضات  اجتماعی و اقتصادی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک