شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ساعت ۱۲:۲
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

گسترش هم افزایی کمیته امداد و سپاه جهت فقر زدایی از خراسان شمالی/ ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی تا پایان سال برای خانواده های محروم

مجید الهی راد نسبت به گسترش تعاملات و هم افزایی کمیته امداد و سپاه در جهت فقر زدایی از استان خبرداد و گفت: طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال جاری حدود ۵ هزار فرصت شغلی به منظور توانمند سازی خانواده های محروم ایجاد می شود.
گسترش هم افزایی کمیته امداد و سپاه جهت فقر زدایی از خراسان شمالی/ ایجاد 5 هزار فرصت شغلی تا پایان سال برای خانواده های محروم,

به گزارش  عصراترک، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز  در نشست بصریتی به مناسبت هفته بسیج ضمن بزرگداشت این هفته و نقش امدادگران در جایگاه بسیجیان در خدمت به محرومان افزود: کمیته امداد در همه حال در کنار سپاه آماده فعالیت های جهادی در جهت فقرزدایی است.


وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۵۴ هزار خانوار نیازمند استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: توانمند سازی محرومان از جمله اقدامات کمیته امداد است.


الهی راد به برنامه های این نهاد در حوزه اشتغال طی امسال اشاره کرد و افزود: طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال جاری حدود ۵ هزار فرصت شغلی به منظور توانمند سازی خانواده های محروم ایجاد می شود.


وی ساخت مسکن و ارائه خدمات فرهنگی را از سایر سرفصل های خدماتی این نهاد در حوزه توانمند سازی محرومان برشمرد و اظهار کرد:اکنون تفاهم نامه های زیادی در حوزه محرومیت زدایی همچون ساخت مسکن، توسعه اشتغال،اهدای جهیزیه و غیره با سپاه در حال اجرا است که این تفاهم نامه ها در صورت تحقق، برآیندی خوبی را به نفع جامعه هدف این نهاد دارد.


الهی راد به همکاری سپاه و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: امسال با همکاری سپاه گام های خوبی در حوزه معیشت محرومان با اجرای رزمایش مواسات و همدلی برداشته شده است.


وی خاطرنشان کرد هم اکنون ۱۰ پایگاه بسیج در سراسر استان توسط کمیته امداد در حال فعالیت است.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک