دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ساعت ۱۳:۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان عنوان کرد:

اجرای ۱۹۷٠ عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان

وطن دوست گفت: با همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان و همکاری فرمانده پایگاه ها از ابتدای سال جاری تا انتهای شهریور ماه، یک هزار و 970 برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان اجرایی شده است.
اجرای ۱۹۷٠ عنوان برنامه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در مانه و سملقان,

سرهنگ وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان  از ارائه بیش از یک هزار و 970 عنوان  فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان خبرداد.

 

وی ادامه داد:  یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری  کمک به آسیب های اجتماعی همچون کاهش طلاق، کاهش اعتیاد،افزایش ازدواج،افزایش فرزند آوری،عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان افزود:  معاونت اجتماعی ناحیه با همکاری فرمانده پایگاه های بسیج در 6 ماهه اول در سطح پایگاه های شهرستان  مانه و سملقان به ارائه بیش از 192 کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی 95 مسابقه ی فرهنگی ورزشی و 670  تولید محتوا و 15 کار خلاقانه مبتکرانه با رویکرد کاهش اسیب های اجتماعی در محله پرداختند.  


وی در ادامه بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان های متولی کاهش آسیب های اجتماعی  شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقای سلامت محله تاکید کرد. 

 

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک