جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۰:۳۴
گزارش تصویری؛

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شیروان بعد از ۵ سال تا دهه فجر ۱۴۰۰

تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شیروان که در تاریخ 20 مرداد سال 1395 خاکبرداری آن آغاز شد، این روزها زمزمه افتتاح آن تا قبل از دهه فجر سال جاری به گوش می رسد.

به گزارش عصر اترک از شیروان، پروژه تصفیه خانه شهر شیروان با سرمایه گزاری بخش خصوصی توسط شرکت شایگان عملیات ساخت، اجرا و بهره برداری آن صورت گرفته است.

این تصفیه خانه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 97% دارد که مسئولان امیدوارند تا دهه فجر امسال بتوانند ان را به بهره برداری برسانند.

شرکت آب و فاضلاب شیروان متعهد شده است که که در هر 24 ساعت 6 هزار مترمکعب فاضلاب تحویل تصفیه خانه دهد یعنی در هر ثانیه 70 لیتر فاضلاب که در حال حاضر با توجه به اتصال شبکه کوی وحدت به طرح اگو تنها 0.5 لیتر فاضلاب وارد تصفیه خانه می شود.

کل لوله گذاری طرح اگو در شیروان 171 کیلومتر است که در حال حاضر 51 کیلومتر ان اجرا شده است، حال باید دید اداره آب و فاضلاب می تواند به تعهد خود در قبال تحویل فاضلاب به تصفیه خانه عمل کند یا خیر؟

رنجبر، مهندس ناظر پروزه تصفیه خانه فاضلاب شیروان به خبرنگار عصر اترک گفت: قرارداد این پروژه هزینه ای بالغ بر 28 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است ولی با توجه به بالا رفتن ارز در سالیان گذشته و تورم تاکنون قریب به 120 میلیارد تومان در این پروزه هزینه شده است.

 

 

عکس: احسان حق بین

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک