جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ساعت ۱۱:۱۴
فرمانده بسیج ناحیه اسفراین خبر داد:

انجام ۱۸۰۰ فعالیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اسفراین

فرمانده بسیج ناحیه اسفراین از ارائه یک هزار و 826 عنوان فعالیت انجام شده در نیمه نخست سال 1400 با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان اسفراین خبر داد.
انجام 1800 فعالیت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اسفراین,

 ابوالفضل باقری، فرمانده بسیج ناحیه اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک در اسفراین گفت: یکی از برنامه های جدی بسیج و سپاه در سال جاری کمک به کاهش آسیب های اجتماعی طلاق و اعتیاد و همچنین افزایش ازدواج،فرزندآوری، عفاف و حجاب و امربه معروف و نهی از منکر است.

باقری اظهارکرد: معاونت اجتماعی ناحیه بسیج با همکاری فرمانده پایگاه های بسیج در شش ماهه اول در سطح پایگاه های  شهرستان اسفراین به ارائه بیش از 537 کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی 72 مسابقه فرهنگی و ورزشی 118 تولید محتوا 90 کار خلاقانه مبتکرانه با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در محله پرداختند.

وی بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر سازمان های متولی کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان و استفاده حداکثری از همه امکانات برای ارتقا سلامت محله تاکید کرد.

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک