شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۰:۹

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "اسفراین"

جانشین فرمانده انتظامي اسفراین ازکشف بیش از 500 میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و برخورد با متخلفان در سطح این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از 500 میلیون ریال کالای قاچاق در

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک،سرهنگ "سید سعید عزیزی " اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، برخورد با متخلفان وجلب رضایت مردم در سطح حوزه استحفاظي توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.
وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس،محل های مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند، افزود: در بازرسی از این مکان ها 2400 نخ سیگار قاچاق ،5720 عدد انواع قرص های روان گردان ،5 قطعه تجهیزات ماهواره و 3 عدد شوکر برقی غیر مجاز کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه بیش از 500 میلیون ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: در این راستا 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین در خاتمه رسالت پليس را ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: پليس با اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با اين پديده شوم و قاچاقچيان به صورت قاطع، قانوني و بدون اغماض برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک