شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ساعت ۲۲:۳۵
فرمانده انتظامی گرمه خبرداد:

دستگیری عاملین انتشار کلیپ توهین آمیز

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری عاملین انتشار کلیپ تهدید آمیز، توهین و فحاشی نسبت به مردم و مسئولین سطح شهرستان گرمه در فضای مجازی خبر داد.
دستگیری عاملین انتشار کلیپ توهین آمیز,

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرمه، سرهنگ "مجتبی نظافتی"فرمانده انتظامی شهرستان گرمه درباره این باره اظهار داشت: برابر اطلاعات و مدارک واصله و رصد های پلیس مبنی بر اینکه دو نفر اقدام به انتشار کلیپی تهدید آمیز نسبت به مردم ولایتمدار شهرستان گرمه در لایو شبکه اینستاگرام توهین نموده بودند ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا و آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی و محل اختفاء انان اقدام نمودند ، در نهایت طی هماهنگی با مراجع قضایی نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام گردیدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمه افزود: متهمین در ابتدا منکر جرم ارتکابی شان بودند اما در مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتسابی لب به اعتراف گشودند

 سرهنگ نظافتی گفت: پلیس فتا سایه سار امنیت در فضای سایبری است و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / محمدی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک