شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ساعت ۱۳:۱۵

صنایع غذایی فرحزاد کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی خراسان شمالی شد

شرکت صنایع غذایی فرحزاد شهرستان گرمه به عنوان واحد کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی استان خراسان شمالی انتخاب شد.
صنایع غذایی فرحزاد کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی خراسان شمالی شد,

به گزارش عصراترک، شرکت صنایع غذایی فرحزاد به عنوان واحد کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی استان خراسان شمالی در سیزدهمین جشنواره "کار آفرینان برتر" انتخاب شد.

کاهانی مقدم رِئیس اداره توسعه کارآفرینی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک هدف از برگزاری سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استانی را  ترویج فرهنگ کارآفرینی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترین‌ها به عنوان الگو برای جامعه عنوان کرد.

وی ادامه داد: برگزاری همه ساله جشنواره انتخاب برترین کارآفرینان در سطح استانی و کشوری فرصتی مناسب جهت ارائه توانمندی ها و پتانسیل های مجموعه های تولیدی بویژه در مناطق کم برخوردار خواهد بود.

مهدی یعقوبی مدیرعامل شرکت تولیدی فرحزاد نیز که فعالیت خود را از سال 94 با موضوع بسته بندی محصولات کشاورزی  آغاز کرده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت با تولید بیش از 200 ردیف محصول، کارآفرینی مستقیم برای 48 نفر در بخش تولید و 47 نفر در بخش توزیع در رده برترین کارآفرینان استان قرار گرفته است.

این کارآفرین برتر استانی که حضور تولیدات استانی در عرصه ملی و بین المللی و جلوگیری از  خام فروشی محصولات کشاورزی را از مهمترین دغدغه های مجموعه خود می داند، اظهار داشت:  بررسی و تحلیل درست بازار توسط تیم مدیریتی شرکت صنایع غذایی فرحزاد شهرستان گرمه، زمینه حضور قدرتمند در بازارهای استانی و کشوری را ایجاد کرد و نتیجه آن نیز انتخاب این شرکت به عنوان واحد کارآفرین نمونه استان خراسان شمالی شد.

مهدی یعقوبی  با بیان اینکه  این شرکت احداث بزرگترین مجموعه تولیدی صنایع تبدیلی استان با موضوع تولید انواع مربا ،رب گوجه فرنگی، انواع کمپوت، کنسرو، ترشیجات و شوریجات را نیز در دستور کار دارد که در حال حاضر مراحل پایانی و نصب ماشین آلات را می گذراند ابزار امیدواری کرد بهره برداری از این مجموعه بتواند گام دیگری در جهت افزایش تولید، اشتغال و رونق اقتصادی برای منطقه و کشور  باشد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک