جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ساعت ۱۳:۱۴
‍ دادستان خبر داد:

افزایش کلاهبرداری های مجازی در شیروان

دادستان شیروان از افزایش شکایت های وارد شده در حوزه خرید و فروش و کلاهبرداری های مجازی و اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
افزایش کلاهبرداری های مجازی در شیروان,

به گزارش عصر اترک از شیروان، هدایتی نیا اظهار داشت: در چند ماه اخیر تعداد شکایت های شهروندان از کلاهبرداری های مجازی و اینترنتی رشد قابل توجهی داشته که این‌ می طلبد شهروندان حتماً قبل از انجام هرگونه خرید یا فروش مجازی، از فرد یا مجموعه مورد نظر اطمینان کامل کسب کنند.

بنا به گفته این مسئول، مشاهده یک محصول در سایت‌ و کانال های مجازی خرید و فروش حتی موارد معروف، تضمین کننده صحت محصول نیست بلکه خریدار باید از منظر فیزیکی واقعیت یک کالا را اصالت سنجی و بعد وجه را  پرداخت کند.

دادستان شیروان تاکید کرد: میزان بالای پرونده‌ ها در ماه های اخیر نشان می‌دهد مجرمان سایبری با بهره بردن از جملات جذاب و ترفندهای خاص اعتماد قربانیان را جلب و از آن ها کلاهبرداری می کنند لذا بسیار مهم است که هموطنان عزیز در خصوص این گونه تبلیغات کمی حساس‌تر باشند و با احتیاط بیشتری عمل کنند.

انتهای خبر/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک