پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۲:۳۱

۲۰ عنوان کتاب در شیروان چاپ شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰ عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان چاپ و روانه بازار نشر شده است.
۲۰ عنوان کتاب در شیروان چاپ شد ,

 ابراهیم عباسپور در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰ عنوان کتاب توسط انتشارات شیلان در این شهرستان چاپ و روانه بازار نشر شده که کتاب های چاپ شده در موضوعات امور اداری، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، آموزشی، تغذیه، کودک و نوجوان، هنر، روانشناسی، تاریخی، رمان و فرهنگی بوده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با بیان اینکه بیشترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب های آموزشی بوده است، خاطرنشان کرد: شمارگان کتاب های منتشر شده بین ۵۰۰ تا سه هزار جلد بوده است.

عباسپور اضافه کرد: پنج انتشارات شیلان، محمدزاده، گنج سخن، آوای شرق و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که از این تعداد دو انتشارات فعالیت زیادی دارند، یکی انتشاراتی فعال و یکی نیمه فعال است که از زمان شیوع کرونا عمده مشکلات آنها گران شدن کاغذ و کاهش فروش کتاب بوده است.

وی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد به منظور حمایت از ناشران، علاوه بر پرداخت تسهیلات، سالانه بخشی از کتب منتشر شده آنان را با توجه به ارزش موضوعات خریداری می کند.

عباسپور عنوان کرد: سال گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیش از ۱۰۰ ملیون ریال کتاب از ناشران شهرستان خریداری کرد که انجام خریدها در پایان اسفندماه هر سال صورت می گیرد.

انتهای خبر/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک