پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ساعت ۱۰:۳۰
عضور شورای اسلامی شهر یکه سعود:

یک پزشک به تنهایی توان پاسخگویی به تمام بیماران درمانگاه یکه سعود را ندارد

آخوند خالمحمد درخشان از فعالیت تنها یک پزشک در درمانگاه شبانه روزی این شهر خبر داد و گفت: یک پزشک به تنهایی توان پاسخگویی به حجم بیماران این مرکز ندارد.
 یک پزشک به تنهایی توان پاسخگویی به تمام بیماران درمانگاه یکه سعود را ندارد,

آخوند خالمحمد درخشان، عضوشورای اسلامی در استان و همچنین عضور شورای اسلامی شهر یکه سعود در گفتگو با عصراترک اظهارداشت: همیشه منطقه جرگلان از کمبود پزشک رنج برده است و این مسئله همیشه استمرار داشته و اکنون این کمبود را در درمانگاه شبانه روزی شهر یکه سعود که باید ۴ پزشک فعالیت کند اما تنها یک پزشک فعال دارد شاهد هستیم.

وی افزود : چند ماهی از شبانه روزی شدن درمانگاه شهر یکه سعود می گذرد و اهالی به جهت شبانه روزی بودن خدمات خوبی می گرفتند  اما به مدت پنج روز است که ۳ پزشک از ۴ پزشک این درمانگاه کم شد .

درخشان علت کم شدن تعداد پزشکان این مرکز را پرداخت نشدن حقوق پزشکان عنوان و اظهارکرد : در حال حاضر تنها پزشک فعال در این مرکز نیز به دلیل فشار کاری زیاد بعد از ظهرها را تنها به بیماران اورژانسی اختصاص می دهد.

این عضو شوراس اسلامی شهر یکه سعود خاطرنشان کرد: این درحالی است که بیماران مراکز کلاته ابریشم، حصارچه و باغلق نیز بیماران خود را به دلیل شبانه روزی بودن درمانگاه یکه سعود به این مرکز ارجاع می دهند که یک پزشک توان پاسخگویی به همه بیماران را ندارد .

 

انتهای پیام / رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک