پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ساعت ۱۳:۴۰
امام جمعه آشخانه گفت:

جهان اسلام با محوریت توحید، قرآن و پیامبر (ص) ریسمان وحدت را مستحکم کنند

امام جمعه آشخانه گفت: جهان اسلام با محوریت توحید و قرآن و پیامبر بزرگ اسلام (ص) ریسمان وحدت را مستحکم کنند و بر علیه صهیونیست و آمریکا جهان خوار و مستکبرقیام کنند تا هر چه سریعتر بساط ظلم در عالم قطع شود و تمدن بزرگ اسلامی در سراسر جهان تاسیس شود.
جهان اسلام با محوریت توحید، قرآن و پیامبر (ص) ریسمان وحدت را مستحکم کنند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان حجت الاسلام و المسلمین  محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) را از مهم ترین عوامل وحدت بین مسلمین بیان کرد و گفت: همه مسلمانان اعم از شیعیان و اهل تسنن می تواند حول محور وجود مقدس پیامبر اعظم (ص) وحدت عملی و اعتقادی داشته باشند تا به دام های انحرافی دشمنان که برای تفرقه جهان اسلام و مسلمین گسترانده اند نیفتند.

وی ادامه داد: هوشیاری عالمان دین و بصیرت افزایی جوانان مسلمان لازم است که مواظب باشند به دام دسیسه و حیله های  دشمنان اسلام گرفتار نشوند.

وی تاکید کرد: دام های تحریکی،فرهنگی، فکری و اعتقادی دشمنان چه بسا جنگی را بر جهان اسلام تحمیل کند تا سال ها جبران ناپذیر باشد مانند جنگ سوریه و یمن و قبل از آن جنگ تحمیلی بر علیه ایران انقلابی؛ بنابراین می طلبد که جوانان مسلمان به هوش باشند تا به دام تحریک اجانب نیفتند.

وی گفت: چه خوب است جهان اسلام با محوریت توحید و قرآن و پیامبر بزرگ اسلام (ص) ریسمان وحدت را مستحکم کنند و بر علیه صهیونیست و آمریکا جهان خوار و مستکبرقیام کنند تا هر چه سریعتر بساط ظلم در عالم قطع گردد و یک تمدن بزرگ اسلامی را در سراسر جهان تاسیس شود.

امام جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: تمدن بزرگ اسلامی آرزوی همه عالمان صالح و شهدا از صدر اسلام بوده که با خون خود این مسیر نورانی را به همه مسلمانان نشان داده  اند بدین خاطر بر خود لازم می دانیم قدر شناس آنان باشیم و از آنان تجلیل کنیم.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک